ΔΙΕΘΝΗΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πέδρο Σάντσεθ: Περιζήτητο το άνορακ που φορούσε στο Νταβός

Η Joma αποφεύγει τα φώτα της δημοσιότητας μετά την ανάδειξη του άνορακ του Pedro Sánchez στο Νταβός

Το Joma anorak με το οποίο ο Ισπανός πρόεδρος, Πέδρο Σάντσες, προστάτευσε τον εαυτό του από το κρύο στη σύνοδο κορυφής των Άλπεων στο Νταβός, έστρεψε τα φώτα σε μια από τις ισπανικές αθλητικές μάρκες με τη μεγαλύτερη διεθνή προβολή, η οποία, ωστόσο, επέλεξε να διατηρήσει χαμηλό προφίλ μπροστά σε αυτή την ξαφνική δημοσιότητα.

Σε επαφή με την EFE, η εταιρεία επιμένει ότι προτιμά να μείνει μακριά από την αναταραχή που προκάλεσε η επιλογή του Sánchez ενός από τα ρούχα της, του μοντέλου παλτό Iceland III, κατά τη διάρκεια της συνάντησης των παγκόσμιων ηγετών.
Ενώ το anorak είναι στα εξώφυλλα των μέσων ενημέρωσης και τα περισσότερα μεγέθη του εμφανίζονται εξαντλημένα στον ιστότοπο της Joma, η εταιρεία περιορίζεται στο να επισημάνει ότι το ένδυμα θα συνεχίσει να είναι μέρος της συλλογής της, όπως είχε προγραμματιστεί.
Πρόκειται για οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε το 1965 από τον Fructuoso López στο Portillo de Toledo, μια πόλη με λίγο περισσότερους από 2.000 κατοίκους, η οποία σήμερα έχει εννέα διεθνείς θυγατρικές, περισσότερους από 700 υπαλλήλους και πουλά τα προϊόντα της σε 120 χώρες.

Η εμπορική στρατηγική της μάρκας βασίζεται εδώ και δεκαετίες στο να κάνει το κοινό να δει σπουδαίους αθλητές να φορούν τα ρούχα της, αντί να επενδύει σε εκτεταμένες διαφημιστικές καμπάνιες.
Ως αποτέλεσμα αυτής της τακτικής, η Joma έντυσε το 10% των Ολυμπιακών αθλητών στο Ρίο 2016 και θα παράσχει εξοπλισμό σε περίπου 15% των συμμετεχόντων στους Αγώνες του καλοκαιριού στο Παρίσι, συμπεριλαμβανομένων των Ισπανών.
Το εν λόγω άνορακ είναι μέρος της γραμμής που χρησιμοποιεί η Ισπανική Ολυμπιακή Επιτροπή, καθώς και διάφορες ποδοσφαιρικές ομάδες που συνδέονται με την Joma, ειδικά στις σκανδιναβικές χώρες.
Είναι ένα παλτό με επένδυση φλις ύφασμα και διαθέτει πτερύγιο ανθεκτικό στον αέρα και το νερό, κουκούλα και ρυθμίσεις στις μανσέτες για να αποτρέπεται η είσοδος κρύου αέρα, σύμφωνα με την εταιρεία.
Είναι ένα από τα «σταρ χειμωνιάτικα ρούχα» στον κατάλογό του, που περιγράφει την αισθητική του ως ένα «κομψό casual στυλ».

Τα περισσότερα μεγέθη, εκτός από το μικρότερο, εξαντλούνται αυτή την Πέμπτη στην ιστοσελίδα Joma, όπου προσφέρεται προς 88 ευρώ.

Η Joma διατηρεί την έδρα του ομίλου στο Portillo de Toledo. Εκεί αποθηκεύει περισσότερες από 4 εκατομμύρια παραγγελίες σε 70.000 τετραγωνικά μέτρα, εγκαταστάσεις από τις οποίες εξυπηρετεί, σε λιγότερο από 48 ώρες, όλες τις αγορές της, σύμφωνα πάντα με τα δικά της δεδομένα.

Παράλληλα, διαθέτει περισσότερα από 1.500 δικά της καταστήματα σε όλο τον κόσμο, καθώς και θυγατρικές σε Ιταλία, Ηνωμένες Πολιτείες, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Μεξικό, Νορβηγία, Δανία, Κίνα και Ρωσία.
Μεταξύ των ποδοσφαιρικών ομάδων που έχουν φορέσει τα ρούχα και τα παπούτσια τους είναι ισπανικές ομάδες όπως η Βιγιαρεάλ, η Εϊμπάρ και η Χετάφε, καθώς και αθλήματα όπως οι Ισπανοί τενίστες Feliciano López και Juan Carlos Ferrero, αλλά και σύλλογοι από τον υπόλοιπο κόσμο.

Από την ιταλική Torino, τη βρετανική Swansea και τη γαλλική Toulouse, μέχρι την Deportivo de Cuenca, στον Ισημερινό, την Club Atlético Tigre, στην Αργεντινή και την Cruz Azul Fútbol Club, στο Μεξικό, έχουν μεταφέρει τα προϊόντα τους.
Η σημασία αυτής της εμπορικής στρατηγικής είναι τέτοια που το 18% των εργαζομένων της Joma είναι αφοσιωμένοι στη διαχείριση του μάρκετινγκ της εταιρείας και των περισσότερων από 23.000 συμφωνιών χορηγίας της.

Πηγή: EFE

Μετάφραση: Αθανάσιος Ρούντος

Back to top button